Kuidas teha nr 1 lapse esimeseks sünnipäevaks

11:48 AM Valerie Ohata 0 Comments



Tere!

Alustan oma blogi elustamisega siis käsitöö postitusega. Eile mu kallis poja sai 1-aastaseks ja selle puhul tahtsin ka midagi ise käsitsi teha. Kuna mu käsitöö talent ei ole nii hea, siis alustasin lihtsamaga: isetehtud nr 1 salvrätikutest! Ja täna me siis vaatame, kuidas seda teha ning mida läheb selleks vaja. Ütlen kohe, et iseenesest tegemine ei ole raske aga võtab korralikult aega (kui ühe päevaga seda teha, siis kindlasti varuda mitu tundi).

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Mida teil on vaja varuda:

✔️ pappkarp
✔️ käärid
✔️ harilik pliiats
✔️ joonlaud
✔️ kustutuskumm
✔️ kuumliim või PVA liim
✔️ klammerdaja
✔️ salvrätid sobivates värvides

Kõik! Suurus on teie enda otsustada (aga arvestage sellega, et suurema numbri tegemiseks läheb veel rohkem aega ehk peate alustama võimalikult varakult!), mina ei tahtnud väga suurt ( ), kuid kui soovite suuremat teha, siis võite numbrit mitme osadena välja lõigata ja need kokku kleepida. Samuti mina kasutasin kuumliimi, kuna kodus PVA liimi ei olnud, pluss see kuivab kiiremini. Salvrätte kasutasin kaht värvi: sinist ja valget. Sinised olid suured ja lõikasin need kaheks osaks.
Kuidas siis nr 1 teha? Alustame!

Võta pappkast ja joonista hariliku pliiatsiga ja joonlauda kasutades nr 1 peale. Kui läheb sassi, siis kasuta kustutuskummi.


Kui joonistus on valmis, siis lõika see kääridega välja.

Alus on valmis! Nüüd alustame salvrätti lilledega. Võta salvrätt ja hakka seda voltima. Hakka voltima sellelt poolt, kus salvrätt on kinni.

Pane see pooleks ja kinnita klammerdajaga alt.

Nüüd võta kõik salvrätti kihid lahti. Kui ühelt poolt tuleb välja, et kihid on kinnised, siis lõika need kääridega või tõmba ettevaatlikult kätega lahti. Voila, lilled on valmis!

Võta liimi ja pane lille all ning liimi seda numbri aluse peale. Mina alustasin alt ning enne seda vaatasin umbes, kuidas hakkan panema neid lilli. Tehke oma maitse järgi, ei eksi siis :)

Ja nii lihtne see ongi! Loomulikult võite teha raskemat versiooni, kui teil aega ja tahtmist on. Mina pääsesin lihtsama versiooniga ja olen sellega rahul :)

Kui teil jäävad küsimused või pakkumised, siis kirjutage mulle.

Inspiratsiooni soovides,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: