Retsept: täidetud rukkinööbid

3:30 PM Valerie Ohata 0 Comments



Rukkinööbid ostan Rimist, Maximast ning Prismast. Võib kasutada nii maitsestamata, kui ka maitsestatud rukkinööpe.

Mina tegin kaks täidise varianti: sama, nagu siin retseptis ning küpsetatud lõhe + toorjuust + päikesekuivatatud tomatid.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebook: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 9 rukkinööpi
- 1 tuunikalakonserv
- paar päikesekuivatatud tomatit
- 100 g toorjuustu
- idandid kaunistamiseks


Valmistamine:

1) Vala vesi tuunikalakonservist ära ning pressi üleliigne vesi välja.
2) Sega tuunikala, tomatid ja toorjuust blenderiga ühtlaseks massiks.
3) Pane täidis nööpide sisse kondiitrikotiga või tavalise lusikaga.
4) Pese ja kuivata idandid. Pane täidise peale.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: