Retsept: täidetud munad

1:54 PM Valerie Ohata 0 Comments



Täidetud munad on väga levinud peolaua külalised. Mina pakun lisada midagi uut klassikalise maitse juurde :)

Päikesekuivatatud tomatite asemel võib kasutada tursamaksakonservi.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebook: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 4 muna
- majonees
- päikesekuivatatud tomatid
- kilu kaunistamiseks


Valmistamine:

1) Keeda munad kuni valmis. Jahuta munad külma vee all.
2) Puhasta munad, lõika pooleks ning võta munakollane välja.
3) Sega munakollane, majonees ja päikesekuivatatud tomatid ning purusta blenderiga kuni mass on ühtlane.
4) Pane täidis munavalge keskele, kaunista täidis kiluga.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: