Pulmakleit AliExpressist? Jah!

6:59 PM Valerie Ohata 0 Comments


"Pulmakleit AliExpressist? Kas sa teed nalja?" küsite teie.. aga mina vastan: ei ole nali, ma tõesti ostsin endale pulmakleiti Hiinast ja ei kahetse :)
Minu pulm oli juulis 2015, kleiti hakkasin otsima juba jaanuarist, et leida see õige. Ei, ma ei hakkanud kohe seda otsima AliExpressist, selleni ma jõudsin alles siis, kui käisin kõik kohalikud pulmapoed/salongid läbi, isegi käidud ka teistes lindades, aga midagi sobivat ei leidnud.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata

Ma täpselt teadsin, missugust kleiti ma vajan, seega otsisin selliste kleitide seas (A-tüüp). Kuna mul oli pulmapäeval kaks kleiti ja üks nendest väga kallis (tõeline jaapani kimono otse Jaapanist), siis valge pulmakleidile, mida kandsin banketi ajal, eelarve oli mitte rohkem, kui 500€.

Ma otsustasin proovida oma õnne AliExpressis, nii palju inimesi ju ostab sealt endale pulmakleite, miks mitte ka mulle proovida? Loomulikult see on loterii, seega otsinguid alustasin sellest, et sorteerisin pulmakleidid tüüpide järgi ning vaatasin neid, mis olid sarnased minu ettekujutusega. Kui valisin mõned kleidid välja, siis hakkasin vaatama kleitide tagasiside ning poe üldist mainet. Sellel kleidil ei olnud ühtegi tagasisidet, aga müüja oli väga kontaktne ning vastas kõikidele mu küsimustele, seega võtsin vastu otsuse tema käest enda erilist kleidi tellida.

Kleit sai tellitud aprillis, kleiti õmmeldi minu mõõtude järgi (võib ka valida juba pakutud suurustest või lasta teha enda mõõtude järgi). 19. aprill tellimus oli makstud ning 5.mai sain enda valmiskleidi pilte, 6.mail kleit oli antud edasi DHL. Ütlen ausalt: kleit oli müüja piltidelt erinev (kõik detailid pildi peal oli hõbedast värvi aga minu oma kuldset. Kahju, et müüja ei täpsustanud seda, kuna kõik kaunistused olid juba ostetud hõbedast värvi. Rinnaosa on tunduvalt kõrgem, kui pildi peal, aga see oli ainult plussiks) aga vaatamata sellele kleit mulle kohe meeldis (panen ka müüja pildid, mis oli tema müügikuulutuses ning pildid, mida ta saatis mulle, kui kleit oli valmis).

Kleidi värv oli võimalik ise valida, mina valisin pure white ja selline ta oligi: puhas valge. DHL tarne oli väga kiire, nädalaga kleit oli juba Eestis ja nagu ikka pidin maksma ka tollimaksu. See arve, mis müüja pani koos kleidiga, ei olnud aktsepteeritav, seega pidin teha enda pangakontost väljavõte. Isegi vaatamata sellele kleidi hind tuli väga meeldiv välja (umbes 200 midagi koos tollimaksu ja saatmisega). Kleit oli pakitud kilekotti ning karpi ja oli täpselt sama, nagu pildi peal, mida saatis mulle müüja peale kleidi valmis saamist. Kvaliteediga olin väga rahul: õmmeldud hästi ja kangas ei olnud ka odav, nagu see võib juhtuda Hiina odavate kleitidega. Ainuke miinus on väljalangevad litrid. Kleit sobis väga hästi, ainult oli natukene rinnas kitsas, kuna andsin enda rinnamõõdud täpselt rinnahoidjas mõõdatuna, pidin lisama veel mõned cm juurde.

Veel üks asi oli see, et kleit oli väga pikk, sellega ma pole ka arvestanud ja pidin küsima seda lühemaks teha, kuna meie ettevalmistatud tants kukkus läbi just sellepärast, et ma ei saanud kleidi pikkusega hakkama. Kleidi seelik on voodriga, rinnakorseti sees on meeldiv libe materjal (kusjuures ma ei kandnud rinnahoidja kleidi sees, kuna korsett on tugev ja ei paista läbi, hoiab kõik kinni). Kleit ei ole kerge! Litrid on õmmeldud võrgust materjali peale.

Ma olen õnnelik, et ma ei kartnud ja tellisin endale kleiti AliExpressist, kuna selline kleit maksaks mulle kaks või isegi kolm korda rohkem siin Eestis. Pulmakleit on tähtis, seega otsige, vaadake, uurige ja valige! :)


Minu pulmakleidi link ei tööta ning pood ei ole enam aktiivne, seega ei ole mul teile hetkel midagi anda. Aga otsige seda, mis teile sobib ning suhelge müüjatega, kuna kõik on teie ja nende käes ja peate jõudma rahuldava kokkuleppeni! :)


🎵Tuju: Namie Amuro - Can you celebrate


Kes kasutab AliExpress äppi ja viitsivad, siis palun jälgida mu profiili AliExpressis 🙂 Näete ainult mu uusi postitusi Fan Zonis (nad on originaalis vene keeles aga kui äpp on inglise keeles, siis tõlgib Ali automaatselt see inglise keelde), mida ma postitan ja kõik. Selleks, et mind followida on vaja vajutada lingile: link
Seejärel vajutada mu nimele (Body_temperature) ja sealt avaneb mu profiili, kust leiate nuppu "follow", mida on vaja vajutada ja ongi kõik 🙂
Suured tänud kõikidele, kes viitsivad seda teha 😘


Minu itao.com blogi (vene keeles): blogi

Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: