Retsept: magustoit purgis

5:01 PM Valerie Ohata 0 Comments



Kas te olete kunagi mõelnud, kuidas saab kasutada beebitoidu purke? Mina küll! Ja hiljuti käisin sõbranna lapse sünnipäeval ja ta kasutas väikseid purke magustoidu jaoks, see idee nii meeldis mulle, et proovisin teha enda retsepti, kasutades suuremaid purke täiskasvanute jaoks. Laste jaoks võib kasutada väiksemaid :) loomulikult võib kasutada ka klaase jms.
See retsept sobib ka lastele, kellel ei ole lehmapiimaallergiat. Kui armastate magusat, siis võib lisada ka mett jogurti sisse või moosi kihtide vahele.

Munavaba.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 370 gr kreeka jogurtit
- Digestive küpsised (mul läks kokku 8 küpsist, mina kasutasin gullon firma oma)
- kookoshelbed
- kuivatatud jõhvikad
- mustikad dekoreerimiseks

Valmistamine:

Purusta küpsiseid ja sega kookoshelvestega. Sega jogurt jõhvikatega. Kihid: küpsised, seejärel kreeka jogurt, jälle küpsised, jogurt, panin viimase kihina natukene küpsise purujääke ja kaunistasin mustikatega. Kokku tuli 5 magustoidu purki.
Selline dessert sobib hästi ka laste sünnipäeva lauale.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: