Retsept: kohupiimaküpsised

4:20 PM Valerie Ohata 0 Comments



Ma siiamaani mäletan neid küpsiseid enda lapsepõlvest, mu ema tegi neid ja need olid alati nii head! Ema retsept peaks küll kuskil olema aga proovisin teha teise retsepti järgi ja tuli hea välja, koostisosad on täitsa tavalised ja valmistamine on lihtne ja kiire. Mina kasutasin Maximast ostetud piimameister Otto riccota kohupiima (rohelises pakendis), see on hea ja odav (0.36€ pakk).

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata



Koostisosad:

- 70 gr võid
- 200 gr kohupiima
- 1 muna
- 200 gr jahu
- 1 tl küpsetuspulbrit
- suhkur

Valmistamine:

1) Sulata või mikrolaineahjus, jahuta see ning sega sulatatud või, kohupiim, muna, jahu ja küpsetuspulber ühtlaseks pehmeks taignaks kätega.
2) Pane taigen külmkappi 30 minutiks.
3) Soojenda ahi 200 kraadi juures. Rulli taigen 0.5 cm paksuks ning lõika kruusiga ringid.
4) Riputa suhkur ringi peale, pane pooleks (suhkruga sissepoole), kasta suhkrusse, pane jälle pooleks ja kasta ülemine pool suhkrusse.
5) Pane küpsised küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja pane ahju 10-12 minutiks, kuni küpsised muutuvad kuldseks. Ära liiga kaua hoia ahjus, kuna nad muutuvad kõvaks.

Kiire vahepala või lahendus, kui külalised on tulekul :)


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: