Laste retsept: ahjuköögiviljad

2:10 PM Valerie Ohata 0 Comments



See retsept on väga lihtne ja sobib nii väiksematele, kui ka täiskasvanutele. Köögivilju saab kasutada selliseid, mis just sulle kõige rohkem maitsevad.
Ma pole üldse lisanud maitseaineid, kuid köögiviljade maitse on iseenesest nii tugev, et sa ei tunne, et midagi on puudu. Tuli väga maitsev välja, sõime koos lapsega :) Super näputoit lastele, kellel on juba hambad ja soov iseseisvalt süüa :)

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba. Vegan.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- kartul
- peet
- porgand
- maguskartul
- oliiviõli

Valmistamine:

Soojenda ahi 200 kraadini.
1) Puhasta köögiviljad ja tükelda.
2) Pane tükeldatud köögiviljad kaussi ja lisa oliiviõli, sega korralikult. Mina panin esimesena kartul, maguskartul ja porgand, segasin, võtsin välja ja seejärel segasin peeti õliga, kuna peet annab värvi. Seda saab teha otse ahjuplaadil.
3) Pane köögiviljad küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ilusti välja ja küspseta ~15-20 minutit (sõltub ahju võimsusest), kui köögiviljad muutuvad pehmeks, siis need on valmis.

Väga lihtne lõuna idee, mida saab koos lapsega näksida :)


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: